SEEBURGER maakt EDI-communicatie mogelijk voor Omega

Geen investeringen in hardware en kennis nodig met EDI-outsourcing
Omega Pharma, specialist in voorschriftvrije geneesmiddelen, verzorgings- en gezondheidsproducten, heeft zich in tien jaar getransformeerd van een lokale Belgische organisatie naar een wereldwijd opererende onderneming met activiteiten in 35 landen. In 2012 nam Omega Pharma 54 Europese Over-The-Counter-merken van GlaxoSmithKline over, waarmee ze haar klantenkring uitbreidde met retailorganisaties als Macro B.V. en Albert Heijn. Deze retailorganisaties werken echter met een EDI-format om gegevens uit te wisselen. EDI is een digitale standaard om gegevens als facturen, orders en orderbevestigingen te delen. Om te kunnen communiceren met deze klanten, moest Omega Pharma dezelfde standaard gaan gebruiken. Daarom zocht Omega Pharma een partner die over de juiste kennis en capaciteiten beschikt om een grote hoeveelheid aan gegevens binnen drie maanden om te zetten in het EDI-format. SEEBURGER bleek hiervoor de juiste partner.

Download now

Please fill out the form below to download.